načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Jirák – Jan Jirák

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Jirák – Jan Jirák:
Za všechno někdo může Za všechno někdo může
Jirák, Jan
7 dní
Naše cena: 138 Kč
 (e-book)
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti Dějiny českých médií
Jirák, Jan; Köpplová, Barbara; Bednařík, Petr
skladem
Naše cena: 365 Kč
Masová média Masová média
Jirák, Jan
3 dny
Naše cena: 472 Kč
Ještě jsme se nezbláznili

Ještě jsme se nezbláznili

Autor: Jan Jirák

Výběr 100+1 sloupků zveřejňovaných v INZINE a v Novém prostoru. Autor velice vtipně a nádhernou češtinou glosuje náš každodenní život. Je to humor, který potěší a nikomu ...

Dostupnost: skladem  i
-1%
sleva
139 Kč
138 Kč
+
-
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání

Dějiny českých médií
  Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání

Autor: Petr Bednařík; Jan Jirák; Barbara Köpplová

Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin. Zachycuje sociální a kulturní aspekty proměn tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické inovace, které se na jejich vývoji podílely. V řadě ...

Dostupnost: skladem  i
-15%
sleva
499 Kč
424 Kč
+
-
Duch novin a jeho svět -- Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (III.)

Duch novin a jeho svět
  Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (III.)

Autor: Martin Charvát; Jan Jirák

Kolektivní monografie Duch novin a jeho svět volně navazuje na tituly Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 a Média v meziválečné publicistice a nabízí podrobnější pohled na nejvýraznější projev českého meziválečného myšlení ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
390 Kč
328 Kč
+
-
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání

Dějiny českých médií
  Od počátku do současnosti, 2., upravené a doplněné vydání
  (e-kniha)

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová; Petr Bednařík

Kniha přináší chronologický přehled historie českých médií na pozadí světových dějin. Zachycuje sociální a kulturní aspekty proměn tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické inovace, které se na jejich vývoji podílely. V řadě ...

Dostupnost: skladem  i

424 Kč
+
-
Média v meziválečné publicistice -- Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.)

Média v meziválečné publicistice
  Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.)

Autor: Martin Charvát; Jan Jirák

Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
230 Kč
193 Kč
+
-
Druhá republika: 167 obyčejných dní -- Politické a mediální klima a jeho reflexe

Druhá republika: 167 obyčejných dní
  Politické a mediální klima a jeho reflexe
  (e-kniha)

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová; Petr Bednařík

Kniha se snaží přiblížit období mezi podepsáním mnichovské dohody v září 1938 a obsazením zbytku českých zemí a Moravy německými okupačními silami z hlediska každodenních problémů, které se v tomto období projevovaly a které bylo třeba ...

Dostupnost: skladem  i

180 Kč
+
-
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938

Autor: Martin Charvát; Jan Jirák

Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938. Jednotlivé kapitoly jsou v převážné většině neseny formou "případových" studií, kdy se jejich autoři zaměřují na ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
230 Kč
193 Kč
+
-
Masová média

Masová média

Autor: Jan Jirák

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%
555 Kč
472 Kč
+
-
Dějiny českých médií -- Od počátku do současnosti

Dějiny českých médií
  Od počátku do současnosti
  (e-kniha)

Autor: Jan Jirák; Barbara Köpplová; Petr Bednařík

Historický vývoj českých médií od středověku až po současnost. Učebnice mapuje dějiny tištěných médií od vzniku knihtisku v polovině 15. století do současnosti a také historii vysílacích médií existujících zhruba od 20. let 20. století. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%hodnoceni - 77.3%

365 Kč
+
-
Za všechno někdo může

Za všechno někdo může

Autor: Jan Jirák

Soubor více než osmdesáti sloupků uveřejňovaných v časopise Nový prostor, jimiž autor, překladatel a pedagog v oboru mediálních studií, komentuje věci každodenního života. V pěti samostatných celcích se s humorem a nadhledem zamýšlí nad ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-1%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
139 Kč
138 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.