načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Jesenský – Daniel Jesenský

Další filtry
Řazení
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing –  2. vydání

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing – 2. vydání

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
499 Kč
424 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing
Dostupnost: skladem  i

421 Kč
+
-
Marketingová komunikace v místě prodeje -- POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje
  POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Autor: Daniel Jesenský; kolektiv

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
495 Kč
421 Kč
+
-
POP - In-store komunikace v praxi -- Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje

POP - In-store komunikace v praxi
  Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje
  (e-kniha)

Autor: Martin Boček; Daniel Jesenský; Daniela Krofiánová

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům ...

Dostupnost: skladem  i

253 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.