Kniha je překladem publikace Mythen – Irrtümer – Unwahrheiten: Essays über das „Valsche“ in der Pädagogik editované H. U. Grunderem (Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2017). Zahrnuje sedm esejí sepsaných autory z univerzit v Německu ...
Kniha rozhovorů zprostředkovává názory zástupců tří generací pedagogů na aktuální problémy vzdělávání, učitelství a pedagogiky. Záměrem autorů je přiblížit pohledy na pedagogické problémy situované v různých časových obdobích a diskutovat ...
– Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky. Oproti stávajícím přístupům důsledněji realizuje obrat k obsahové dimenzi učebních procesů, jejichž poznání je základem didaktiky. Didaktika řeší ...
Kolektivní monografie nabízí vhled do vývoje i současného stavu oborových didaktik v České republice. Jednotlivé kapitoly podávají autentický obraz situace a naznačují perspektivy dalšího rozvoje jednotlivých předmětových didaktik. ...
V monografii se autoři zaměřují na porovnání reformovaného projektovaného kurikula tělesné výchovy v České republice, Spolkové republice Německo a Spojených státech amerických. Jejich cílem je přispět k rozvoji teoretické základny vědeckých ...
Německá vzdělávací a kulturní politika v analytické studii. Práce je součástí projektu Centra základního výzkumu školního vzdělávání, jehož cílem je přispět ke zvyšování kvality a efektivnosti českého školního vzdělávání. ...
Dostupnost:
7 pracovních dníi
-1% sleva
230 Kč
228 Kč
i Webové stránky používají pro správné fungování soubory cookies. Více informací.