načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Dagmar Jakubíková

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Jakubíková - Dagmar Jakubíková:
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing v cestovním ruchu
Jakubíková, Dagmar
4 dny
Naše cena: 313 Kč
 (e-book)
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing v cestovním ruchu
Jakubíková, Dagmar
skladem
Naše cena: 266 Kč
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing
Jakubíková, Dagmar
4 dny
Naše cena: 420 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
15%
naše sleva
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání
doporučená cena:  314 Kč
naše cena s DPH:  266 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání   (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková

Hodnocení titulu: hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále ...
15%
naše sleva
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání
doporučená cena:  369 Kč
naše cena s DPH:  313 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Dagmar Jakubíková

Hodnocení titulu: hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále ...
15%
naše sleva
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
doporučená cena:  495 Kč
naše cena s DPH:  420 Kč
doručujeme za 4 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Autor: Dagmar Jakubíková

Hodnocení titulu: hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům ...
15%
naše sleva
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání
doporučená cena:  421 Kč
naše cena s DPH:  357 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání   (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková


Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům ...

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.