načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Jakubíková – Dagmar Jakubíková

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Jakubíková – Dagmar Jakubíková:
 (e-book)
Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci
Jakubíková, Dagmar
skladem
Naše cena: 279 Kč
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Jakubíková, Dagmar
6 dní
Naše cena: 0 Kč
 (e-book)
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
Jakubíková, Dagmar
skladem
Naše cena: 375 Kč
Lázeňství -- management a marketing

Lázeňství
  management a marketing
  (e-kniha)

Autor: Petr Janeček; Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Jan Tlučhoř

První část práce se snaží stručně nastínit historii lázeňství v českých zemích a v Evropě. Druhá část podrobně popisuje různé metody řízení lázeňských podniků a dále strategie i nástroje marketingového managementu. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Lázeňství -- management a marketing

Lázeňství
  management a marketing

Autor: Dagmar Jakubíková; Eliška Vildová; Petr Janeček; Jan Tlučhoř

První část práce se snaží stručně nastínit historii lázeňství v českých zemích a v Evropě. Druhá část podrobně popisuje různé metody řízení lázeňských podniků a dále strategie i nástroje marketingového managementu. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná

Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Marketing v cestovním ruchu -- Jak uspět v domácí i světové konkurenci
  2., aktualizované a rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková

Moderní pojetí marketingu v cestovním ruchu, jehož aplikace vede k posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na konkurenčním trhu. První část publikace se věnuje principům marketingu. Definuje pojmy, obsahuje stručnou historii ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%

Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Strategický marketing -- Strategie a trendy
  2., rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Dagmar Jakubíková

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%

Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Strategický marketing -- Strategie a trendy
  2., rozšířené vydání

Autor: Dagmar Jakubíková

Publikace komplexně vysvětluje problematiku strategického marketingu, zabývá se tvorbou marketingových strategií, sleduje trendy v této oblasti. Přibližuje jednotlivé fáze strategického řídícího procesu: marketingové strategické plánování, ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%hodnoceni - 63.8%

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.