načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Horňák – Pavel Horňák

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Horňák – Pavel Horňák:
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
skladem
Naše cena: 297 Kč
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
3 dny
Naše cena: 297 Kč
Kreativita v reklamě Kreativita v reklamě
Horňák, Pavel
5 dní
Naše cena: 278 Kč
Reklama

Reklama

Autor: Pavel Horňák

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
399 Kč
335 Kč
+
-
Rozprávkový Nezabudníček

Rozprávkový Nezabudníček

Autor: Pavel Horňák

Práve máš v rukách svoj prvý Nezábudníček. Je to tvoj nový kamarát, ktorý by ti mohol pomôcť, aby si na nič nezabudol. Na stretnutia s priateľmi, s tvojou prvou láskou, ale aj na úlohy či povinnosti, čo ti nakázala urobiť mama. Pomôže ti aj ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-1%
sleva
115 Kč
114 Kč
+
-
Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací   (e-kniha)

Autor: Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Slovník obsahuje více než 1000 abecedně řazených hesel z oblastí reklamy, public relations, marketingu, direct marketingu, osobního prodeje a podpory prodeje nebo psychologie marketingových komunikací. Publikaci ocení pracovníci z oblastí ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%

297 Kč
+
-
Kreativita v reklamě

Kreativita v reklamě

Autor: Pavel Horňák

Kniha by měla přispět k tomu, aby reklama kolem nás byla kreativnější. Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
299 Kč
278 Kč
+
-
Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Slovník obsahuje více než 1000 abecedně řazených hesel z oblastí reklamy, public relations, marketingu, direct marketingu, osobního prodeje a podpory prodeje nebo psychologie marketingových komunikací. Publikaci ocení pracovníci z oblastí ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%hodnoceni - 85.6%
349 Kč
297 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.