načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Pavel Horňák

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Horňák - Pavel Horňák:
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
3 dny
Naše cena: 296 Kč
 (e-book)
Velký slovník marketingových komunikací Velký slovník marketingových komunikací
Jurášková, Olga; Horňák, Pavel; kolektiv
skladem
Naše cena: 279 Kč
Kreativita v reklamě Kreativita v reklamě
Horňák, Pavel
3 dny
Naše cena: 254 Kč
Kreativita v reklamě

Kreativita v reklamě

Autor: Pavel Horňák

Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%
254 Kč
+
-
Reklama

Reklama

Autor: Pavel Horňák

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
335 Kč
+
-
Rozprávkový Nezabudníček

Rozprávkový Nezabudníček

Autor: Pavel Horňák

Práve máš v rukách svoj prvý Nezábudníček. Je to tvoj nový kamarát, ktorý by ti mohol pomôcť, aby si na nič nezabudol. Na stretnutia s priateľmi, s tvojou prvou láskou, ale aj na ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-6%
sleva
108 Kč
+
-
Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací   (e-kniha)

Autor: Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
279 Kč
+
-
Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Olga Jurášková; Pavel Horňák; kolektiv

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%hodnoceni - 83.2%
296 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist