načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Lenka Harantová

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Sociální marketing

Sociální marketing

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je ...

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-15%
sleva
254 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku I. -- Ochrana zdraví

Sociální marketingové kampaně v Česku I. -- Ochrana zdraví   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění

Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky ...

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty   (e-kniha)

Autor: Lenka Harantová

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist