načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Harantová – Lenka Harantová

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Harantová – Lenka Harantová:
Sociální marketing Sociální marketing
Bačuvčík, Radim; Harantová, Lenka
4 dny
Naše cena: 257 Kč
Sociální marketingové kampaně v Česku III. -- Lidská práva

Sociální marketingové kampaně v Česku III.
  Lidská práva
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

– Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. -- Ochrana životního prostředí

Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
  Ochrana životního prostředí
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

– Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketing

Sociální marketing

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Historie, prostředky, strategie aetické aspekty sociálního marketingu. ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%
299 Kč
257 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku I. -- Ochrana zdraví

Sociální marketingové kampaně v Česku I.
  Ochrana zdraví
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

– Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění

Sociální marketingové kampaně v Česku II.
  Bezpečnost a prevence zranění
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

– Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty   (e-kniha)

Autor: Lenka Harantová

– Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.