načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Alena Hanzelková

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Business strategie. Krok za krokem

Business strategie. Krok za krokem

Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; kolektív

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí ...

Dostupnost: skladem  i
-6%
sleva
367 Kč
+
-
Strategické řízení

Strategické řízení

Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
461 Kč
+
-
Korporátní strategie. Krok za krokem

Korporátní strategie. Krok za krokem

Autor: Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-7%
sleva
456 Kč
+
-
Business plán. Krok za krokem

Business plán. Krok za krokem

Autor: Radim Červený; Jiří Ficbauer; Alena Hanzelková

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-6%
sleva
461 Kč
+
-
Rodinné podnikání

Rodinné podnikání

Autor: Alena Hanzelková; Vojtěch Koráb; Marek Mihalisko

Na českém trhu tuto ojedinělou publikaci přivítají všichni, kdo se snaží stmelit dva rozdílné systémy – podnikání a rodinu. Zajímat jistě bude i studenty malého a středního ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-15%
sleva
254 Kč
+
-
Personální strategie - krok za krokem

Personální strategie - krok za krokem

Autor: Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský; Lubomír Kostroň

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-6%
sleva
367 Kč
Strategický marketing.Teorie pro praxi

Strategický marketing.Teorie pro praxi

Autor: Miloslav Keřkovský; Oldřich Vykypěl; Alena Hanzelková; Dana Odehnalová

Podnikatelský úspěch firmy v tržním hospodářství závisí hlavně na včasném předvídání tržních příležitostí a schopnosti řešit potenciální problémy strategického charakteru. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
-7%
sleva
409 Kč
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist