načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Ftorek – Jozef Ftorek

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Ftorek – Jozef Ftorek:
 (e-book)
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 241 Kč
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
Ftorek, Jozef
6 dní
Naše cena: 0 Kč
 (e-book)
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války Manipulace a propaganda
Ftorek, Jozef
skladem
Naše cena: 225 Kč
Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda
  na pozadí současné informační války

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Pak je tato kniha právě pro vás! Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%

Manipulace a propaganda -- na pozadí současné informační války

Manipulace a propaganda
  na pozadí současné informační války
  (e-kniha)

Autor: Jozef Ftorek

Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? Zajímá vás, nakolik rozhoduje o závažných veřejných záležitostech sama veřejnost?  . – ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%hodnoceni - 77.9%

Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem

Public relations a politika
  Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem
  (e-kniha)

Autor: Jozef Ftorek

Příručka zasvěcuje čtenáře do problematiky ovlivňování veřejného mínění politickými a ekonomickými elitami prostřednictvím masmédií. ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 83%hodnoceni - 83%hodnoceni - 83%hodnoceni - 83%hodnoceni - 83%

Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
  3., rozšířené vydání
  (e-kniha)

Autor: Jozef Ftorek

Definice oboru, jeho geneze, historie, současná podoba, aktuální trendy a perspektivy. Masmédia jako zprostředkovatel a nástroj moderní PR. Hlavní nástroje komunikace (tisková konference, tisková zpráva atd.) Role tiskového mluvčího ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%

Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Public relations jako ovlivňování mínění -- Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
  3., rozšířené vydání

Autor: Jozef Ftorek

Definice oboru, jeho geneze, historie, současná podoba, aktuální trendy a perspektivy. Masmédia jako zprostředkovatel a nástroj moderní PR. Hlavní nástroje komunikace (tisková konference, tisková zpráva atd.) Role tiskového mluvčího ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%hodnoceni - 74.5%

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.