načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Foret – Miroslav Foret

Další filtry
Řazení
Marketingový výzkhdtgrUZfum -- v udržitelném marketingovém managementu

Marketingový výzkhdtgrUZfum
  v udržitelném marketingovém managementu

Autor: Miroslav Foret; David Melas

Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe ...

Dostupnost: 6 pracovních dní  i
-15%
sleva
249 Kč
212 Kč
+
-
Marketingové řízení místního rozvoje

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
140 Kč
130 Kč
+
-
Management organizace a management destinace

Management organizace a management destinace

Autor: Miroslav Foret

Monografie se věnuje specifikům managementu organizace a managementu destinace. Obě oblasti mají mnoho společného, ale stejně významné jsou i jejich odlišnosti. Management organizace a management destinace se uplatňují při řízení místního ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
140 Kč
130 Kč
+
-
Základy marketingovej komunikácie

Základy marketingovej komunikácie

Autor: Helena Labská; Mária Tajtáková; Miroslav Foret

Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace - reklama, PR...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-11%
sleva
392 Kč
349 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.