načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Miroslav Foret

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Foret - Miroslav Foret:
 (kniha + DVD)
Marketingová komunikace Marketingová komunikace
Foret, Miroslav
2 dny
Naše cena: 765 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Management organizace a management destinace

Management organizace a management destinace

Autor: Miroslav Foret

Monografie se věnuje specifikům managementu organizace a managementu destinace. Obě oblasti mají mnoho společného, ale stejně významné jsou i jejich odlišnosti. Management organizace a ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
130 Kč
+
-
Marketingová komunikace

Marketingová komunikace   (Kniha + CD)

Autor: Miroslav Foret

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit ...
Druh produktu: Kniha + CD.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-14%
sleva
382 Kč
+
-
Marketingová komunikace

Marketingová komunikace   (kniha + DVD)

Autor: Miroslav Foret

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit ...
Druh produktu: kniha + DVD.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-14%
sleva
hodnoceni - 64%hodnoceni - 64%hodnoceni - 64%hodnoceni - 64%hodnoceni - 64%
765 Kč
+
-
Marketingové řízení místního rozvoje

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
130 Kč
+
-
Marketingový průzkum

Marketingový průzkum

Autor: Miroslav Foret

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 2 pracovní dny  i
-14%
sleva
214 Kč
+
-
Základy marketingovej komunikácie

Základy marketingovej komunikácie

Autor: Helena Labská; Mária Tajtáková; Miroslav Foret

„...Struktura práce má svou logiku, jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo. Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném ...
Druh produktu: Kniha.

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-7%
sleva
341 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.