načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Boček – Martin Boček

Další filtry
Řazení
S nadějí za oceán

S nadějí za oceán

Autor: Martin Boček

Publikace analyzuje fungování lodních společností v habsburské monarchii a současně mapuje fenoménu vystěhovalectví z Rakousko-Uherska v období masové migrace do USA na přelomu 19. a 20. století. Kniha se také věnuje soupeření vybraných ...

Dostupnost: 4 pracovní dny  i
-16%
sleva
190 Kč
160 Kč
+
-
POP - In-store komunikace v praxi -- Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje

POP - In-store komunikace v praxi
  Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje
  (e-kniha)

Autor: Martin Boček; Daniel Jesenský; Daniela Krofiánová

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci je určena začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním obchodníkům, studentům ...

Dostupnost: skladem  i

253 Kč
+
-
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.