načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Bárta – Leoš Bárta

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Bárta – Leoš Bárta:
Sami v moři konkurence -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních Sami v moři konkurence
Bárta, Leoš
5 dní
Naše cena: 311 Kč
 (e-book)
Sami v moři konkurence Sami v moři konkurence
Bárta, Leoš
skladem
Naše cena: 222 Kč
Sami v moři konkurence

Sami v moři konkurence   (audio-kniha)

Autor: Leoš Bárta

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení člověka, který nechce prohrávat, o myšlení firmy, která touží uspět na konkur
Druh produktu: Audio kniha (ke stažení).

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Sami v moři konkurence

Sami v moři konkurence   (e-kniha)

Autor: Leoš Bárta

– Zapomeňte na teorii, tahle kniha vypráví příběhy z praxe. – Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o správném přemýšlení na cestě za úspěchem – ve světě, životě a byznysu, o marketingu, podnikání, o myšlení ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: produkt je teď nedostupný
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%

Sami v moři konkurence (audiokniha) -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Sami v moři konkurence (audiokniha)
  Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních
  (CDmp3 audiokniha)

Autor: Leoš Bárta

První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům. ...

Dostupnost: produkt je teď nedostupný

Sami v moři konkurence -- Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Sami v moři konkurence
  Marketing management bez kapky teorie ve 20 problémech a 80 řešeních

Autor: Leoš Bárta

První část je věnována dvaceti marketingovým tématům; vytváření vlastní strategie, budování značky, získávání zákazníků, řešení komunikační krize nebo podpora prodeje. Druhá část poskytuje odpovědi na otázky věnované praktickým problémům. ...

Dostupnost: kniha je nedostupná
hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%

Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.