načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Radim Bačuvčík

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Bačuvčík - Radim Bačuvčík:
 (e-book)
Jak posloucháme hudbu? -- Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 Jak posloucháme hudbu?
Bačuvčík, Radim
skladem
Naše cena: 69 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 225 Kč
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 204 Kč
 (e-book)
Marketing neziskových organizací Marketing neziskových organizací
Bačuvčík, Radim
skladem
Naše cena: 69 Kč
Divadlo a film -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Divadlo a film -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie se pokouší na základě dat výzkumné povahy podat komplexní pohled na to, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývaly otázkou, s čím ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Globální a lokální v marketingové komunikaci

Globální a lokální v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Hudba v reklamě

Hudba v reklamě

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-16%
sleva
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
225 Kč
+
-
Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích

Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a ...

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Jak posloucháme hudbu? -- Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009

Jak posloucháme hudbu? -- Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s ...

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%hodnoceni - 79.9%
69 Kč
+
-
Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Kultura jako faktor volného času -- Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Kultura jako faktor volného času -- Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity ...

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je ...

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
204 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist