načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Bačuvčík – Radim Bačuvčík

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Bačuvčík – Radim Bačuvčík:
 (e-book)
Jak posloucháme hudbu? -- Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 Jak posloucháme hudbu?
Bačuvčík, Radim
skladem
Naše cena: 69 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík, Radim
2 dny
Naše cena: 229 Kč
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
Bačuvčík, Radim
skladem
Naše cena: 185 Kč
 (e-book)
Marketing neziskových organizací Marketing neziskových organizací
Bačuvčík, Radim
skladem
Naše cena: 69 Kč
Sociální marketing Sociální marketing
Bačuvčík, Radim; Harantová, Lenka
2 dny
Naše cena: 254 Kč
Marketing neziskových organizací

Marketing neziskových organizací   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%

69 Kč
+
-
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

Spotřebitelské chování
  Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

- Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

Spotřebitelské typologie
  Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

- Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku I. -- Ochrana zdraví

Sociální marketingové kampaně v Česku I.
  Ochrana zdraví
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

- Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kultura a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kultura a my
  Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha mapuje, jakým způsobem obyvatelé České republiky nakupují a konzumují vybrané kulturní produkty. Je zde sledován vztah lidí k celkem sedmadvaceti kulturním produktům, respektive ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Žena a muž v marketingové komunikaci

Žena a muž v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Text studuje rozdílné postavení žen a mužů v oblasti marketingové komunikace. ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Marketing kultury
  Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové ...

Dostupnost: skladem  i
-23%
sleva
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
240 Kč
185 Kč
+
-
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

- Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015

Hudba a my
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

- Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3 4
| Strana 1. z 4 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist