načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Radim Bačuvčík

Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Bačuvčík - Radim Bačuvčík:
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
Bačuvčík, Radim
2 dny
Naše cena: 204 Kč
Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
7%
naše sleva
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík


Monografie se zabývá podobou hudby v televizních reklamách, vysílaných v českých televizích. Je založena na rozsáhlé analýze podoby 1584 televizních spotů. (struktura hudební složky
7%
naše sleva
Smích v televizní reklamě
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Smích v televizní reklamě   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Petra Bačuvčíková


Monografie „Smích v televizní reklamě“ ukazuje, jakým způsobem reklamní tvůrci pracují se smíchem v audiovizuálních reklamních spotech. Vychází z analýzy 1 769 reklamních spotů ...
7%
naše sleva
Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík


Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly blíže zkoumají, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv ...
7%
naše sleva
Globální a lokální v marketingové komunikaci
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Globální a lokální v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv


Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají ...
16%
naše sleva
Hudba v reklamě
doporučená cena:  269 Kč
naše cena s DPH:  225 Kč
doručujeme za 2 pracovní dny
Kdy zboží dostanu?
 

Hudba v reklamě

Autor: Radim Bačuvčík

Nakladatelství: Verbum

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží ...
7%
naše sleva
Jak posloucháme hudbu? Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Jak posloucháme hudbu? Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík


Monografie se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s ...
7%
naše sleva
Knihy a čtení. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Knihy a čtení. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík


Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá ...
7%
naše sleva
Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík


Monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních produktů. V jednotlivých kapitolách je možné detailně sledovat profil nakupujících jednotlivé kulturní produkty ...
7%
naše sleva
Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík


Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity ...
7%
naše sleva
Kulturní život a my. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2013
doporučená cena:  69 Kč
naše cena s DPH:  64 Kč
skladem - ke stažení ihned
Kdy zboží dostanu?
 

Kulturní život a my. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2013   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík


Tato monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních aktivit.V jednotlivých kapitolách bylo možné detailně sledovat profil skupin osob, kteréjednotlivé kulturní ...
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>

internetové knihkupectví - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.