načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor – Bačuvčík – Radim Bačuvčík

Další filtry
Řazení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor – Bačuvčík – Radim Bačuvčík:
 (e-book)
Jak posloucháme hudbu? -- Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 Jak posloucháme hudbu?
Bačuvčík, Radim
skladem
Naše cena: 69 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 226 Kč
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 202 Kč
 (e-book)
Marketing neziskových organizací Marketing neziskových organizací
Bačuvčík, Radim
skladem
Naše cena: 69 Kč
Sociální marketing Sociální marketing
Bačuvčík, Radim; Harantová, Lenka
5 dní
Naše cena: 251 Kč
Spotřebitelské typologie -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

Spotřebitelské typologie
  Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

Kulturní život a my
  Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je představena segmentační typologie vztahu lidí ke kultuře dle jeho ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Spotřebitelské chování -- Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015

Spotřebitelské chování
  Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

– Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Hudba a my -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015

Hudba a my
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku III. -- Lidská práva

Sociální marketingové kampaně v Česku III.
  Lidská práva
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

– Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Víra, náboženství a církve -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017

Víra, náboženství a církve
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku IV. -- Ochrana životního prostředí

Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
  Ochrana životního prostředí
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

– Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku IV. Ochrana životního prostředí“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Kulturní zboží jako dar -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018

Kulturní zboží jako dar
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2018
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Víra, náboženství a cirkve

Víra, náboženství a cirkve

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají ...

Dostupnost: 7 pracovních dní  i
-7%
sleva
299 Kč
278 Kč
+
-
Sociální marketing

Sociální marketing

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Historie, prostředky, strategie aetické aspekty sociálního marketingu. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-16%
sleva
hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%
299 Kč
251 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku I. -- Ochrana zdraví

Sociální marketingové kampaně v Česku I.
  Ochrana zdraví
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

– Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je prevence nemocí (rakovina, AIDS), rizikové chování ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích

Hudba v televizní reklamě
  Struktura hudební složky reklam v českých televizích
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Smích v televizní reklamě

Smích v televizní reklamě   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Petra Bačuvčíková

– Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění

Sociální marketingové kampaně v Česku II.
  Bezpečnost a prevence zranění
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

– Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ...

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení
  Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014
  (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

– Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Data – výzkumné ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i

69 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2
| Strana 1. z 2 | >   >>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.