načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Autor - Radim Bačuvčík

Řadit dle:    názvu    ceny    autora    nakladatelství    skladu    nejžádanějších titulů    hodnocení
Nejlépe hodnocené knihy z kategorie Autor - Bačuvčík - Radim Bačuvčík:
 (e-book)
Jak posloucháme hudbu? -- Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009 Jak posloucháme hudbu?
Bačuvčík, Radim
skladem
Naše cena: 69 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 226 Kč
Marketing kultury -- Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury
Bačuvčík, Radim
3 dny
Naše cena: 204 Kč
 (e-book)
Marketing neziskových organizací Marketing neziskových organizací
Bačuvčík, Radim
skladem
Naše cena: 69 Kč
Víra, náboženství a cirkve

Víra, náboženství a cirkve

Autor: Radim Bačuvčík

Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církevního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. ...

Dostupnost: 5 pracovních dní  i
-7%
sleva
278 Kč
+
-
Marketing neziskových organizací

Marketing neziskových organizací   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%
69 Kč
+
-
Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

Kulturní život a my -- Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie přináší závěry rozsáhlého výzkumu postojů obyvatel České republiky k návštěvám kulturních akcí a nákupu kulturních produktů. Na základě výsledků výzkumu je ...

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích

Hudba v televizní reklamě -- Struktura hudební složky reklam v českých televizích   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a ...

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Sociální marketing

Sociální marketing

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je ...

Dostupnost: 3 pracovní dny  i
-15%
sleva
254 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku I. -- Ochrana zdraví

Sociální marketingové kampaně v Česku I. -- Ochrana zdraví   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Kniha nabízí podrobný přehled kampaní, které se týkaly zdravotní prevence a byly realizovány na území České republiky od roku 1990 do současnosti. Všímá si takových témat, jako je ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Smích v televizní reklamě

Smích v televizní reklamě   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Petra Bačuvčíková

Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění

Sociální marketingové kampaně v Česku II. -- Bezpečnost a prevence zranění   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; Lenka Harantová

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky ...

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014

Knihy a čtení -- Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2014   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá vztahem veřejnosti a jejích částí k literatuře, knihám a jejich čtení jakožto formě umělecké produkce a volnočasové aktivitě. K jeho analýze a popisu využívá ...
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Teorie a praxe v marketingové komunikaci   (e-kniha)

Autor: Radim Bačuvčík; kolektiv

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Druh produktu: Elektronická kniha.

Dostupnost: skladem  i
69 Kč
+
-
počet titulů na stránku:
Stránkování: 1 2 3
<<První <Předchozí | Strana 1. z 3 | Další> Poslední>>
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist